‘Veel inlevingsvermogen en is zeer sterk informatief.’
‘Proactief, kennis van zaken, op het doel af gaand’
‘Zeer goede communicatie en begeleiding. Goed bereikbaar en ook echt een steun in het proces geweest’
Dit is een greep uit de reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek 2018.
Wij kregen van onze klanten een 9 en een 100% aanbevelingsscore voor onze dienstverlening.
Wij vinden kwalitatieve en zorgvuldige belangenbehartiging voor slachtoffers belangrijk. Wij zijn dan ook heel trots dat onze cliënten ons ook zo ervaren: vakbekwaam, duidelijk, empathisch en mensgericht met oog voor de diverse belangen.
Behalve dat wij er belang aan hechten dat onze dienstverlening blijvend verbeterd, vinden wij het ook belangrijk dat slachtoffers adequaat worden geholpen. Daarom doneren wij voor elke respons die wij ontvangen €10,- aan Slachtofferhulp Nederland. Op deze manier helpen slachtoffers elkaar.
Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >