Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Klachtenregeling

BSA doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het op prijs als u ons dat laat weten, zodat wij in de gelegenheid gesteld worden uw ontevredenheid weg te nemen en te leren van uw klacht.

Een klacht indienen
Als u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of het gedrag van onze medewerkers verzoeken wij u uw klacht schriftelijk (per brief of e-mail) te richten aan de klachtenmanager. In de aanhef van de brief of de onderwerpregel van uw e-mail neemt u het woord ‘klacht’ op. U kunt uw brief of e-mail richten aan het volgende (e-mail)adres:

BSA
t.a.v. de klachtenmanager
Postbus 610
2700 MR ZOETERMEER of info@bsabv.nl

De procedure
Binnen vijf werkdagen ontvangt u van de klachtenmanager per brief of e-mail een ontvangstbevestiging, waarin wordt aangegeven wat u kunt verwachten van de procedure en behandeltermijnen. Als u er prijs op stelt stellen we u graag in de gelegenheid uw klacht mondeling (in persoon of telefonisch) toe te lichten. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zorgen wij voor een verslag van het gesprek met u. Op uw verzoek sturen we u een afschrift van dit verslag toe.
We handelen uw klacht binnen uiterlijk tien weken na ontvangst af, maar streven naar afhandeling binnen zes weken. Als dat niet lukt laten we het u schriftelijk weten. Van onze bevindingen na het onderzoeken van uw klacht stellen wij u schriftelijk en gemotiveerd op de hoogte, net als van ons oordeel en eventuele conclusies die wij daaraan verbinden.

Externe klachtenregeling
De medewerkers van BSA die zich bezig houden met de afhandeling van letselschade zijn NIVRE Register-Expert (dan wel in opleiding).

Cliënten die voor het verhaal van hun persoonlijke schade zijn bijgestaan door BSA en die niet tevreden zijn, kunnen de klacht neerleggen bij het NIVRE Tuchtcollege. Meer informatie vind u op> https://www.nivre.nl/over-het-nivre/klachten-tuchtrecht.