Met lof!
‘Prima afhandeling. Meedenken met de klant.’ ‘Dat jullie verder kijken dan dat nodig is.’ ‘Graag zo houden. Begrip voor slachtoffers is zeer belangrijk.’ ‘Ik vond het fijn om hem persoonlijk te spreken.’
Dit is een greep uit de respons van onze cliënten. Onze medewerkers kregen van hen een gemiddeld rapportcijfer van 9,2!
Wij, BSA, staan voor de belangen van slachtoffers en vinden kwalitatieve en zorgvuldige belangenbehartiging voor slachtoffers belangrijk. Wij zijn er trots op dat onze cliënten dat ook daadwerkelijk zo ervaren. Dankzij onze medewerkers kunnen we zijn wat we willen zijn: betrokken, mensgericht met oog voor de diverse belangen.
Ons belang van een blijvend verbeterende dienstverlening koppelen wij graag aan het belang van alle slachtoffers. Daarom doneren wij €10,- aan Slachtofferhulp Nederland voor elke respons die wij ontvangen. Op deze wijze geven wij materieel vorm aan ‘slachtoffers voor slachtoffers’.
Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >