Wij zijn een juridische dienstverlener voor ruim duizend werkgevers in diverse branches. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in de uitvoering van administraties van derden. Wij voeren opdrachten uit voor het Rijk en het Instituut Asbestslachtoffers.
Onze opdrachtgevers kiezen ons niet alleen omdat we goed werk leveren. Maar vooral vanwege de manier waarop we werken. We reageren snel op vragen en verzoeken en denken vanuit het belang van onze klanten.
Als we klanten vragen naar hun ervaringen, horen we dat we vooral gewaardeerd worden omdat we doen wat we beloven, deskundig advies geven, meedenken en proactief communiceren. Kom met ons in contact.
Sinds januari 2020 zijn wij onderdeel van SRK Groep. Met het opgaan van BSA in SRK Groep wordt de marktpositie als brede juridische dienstverlener versterkt. SRK Rechtsbijstand biedt al meer dan 50 jaar onafhankelijke rechtshulp aan verzekerde klanten en heeft al bijna 20 jaar eigen advocaten in loondienst. BSA is sinds de start in 1956 als schadeafdeling bij het ministerie van Financiën uitgegroeid tot een zelfstandige organisatie die juridische diensten biedt aan werkgevers rondom het thema aansprakelijkheid en verzuim.
BSA staat bekend om zijn zorgvuldige, eerlijke en integere wijze van zaken doen. We houden rekening met alle omstandigheden en belangen die van invloed zijn op het bereiken van het gewenste resultaat voor u. We geloven dat onze integriteit aan de basis staat van ons succes. Om succesvol te kunnen blijven, investeren we veel in de relatie met onze klanten, de professionaliteit van onze medewerkers, de kwaliteit van onze dienstverlening en het ontwikkelen van nieuwe diensten.
Om te waarborgen dat onze dienstverlening aansluit op de behoeftes van onze klanten werken we met kwaliteitsnormen. Deze vormen de leidraad voor het inrichten van onze organisatie, processen en systemen, het opleiden van onze mensen, het maken van werkinstructies en ook voor onze wijze van communiceren, zowel onderling als met de opdrachtgever.
BSA is ingeschreven in het register van het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL). Het NKL maakt kwaliteit van dienstverlening herkenbaar voor benadeelden van letselschade en is hét kwaliteitskeurmerk voor dienstverleners die een bijdrage leveren aan de afwikkeling van letselschades in Nederland. Door te kiezen voor een keurmerk houdende dienstverlener, zijn benadeelden verzekerd van hoogwaardige en klantgerichte dienstverlening. https://deletselschaderaad.nl/register/nkl/
We willen graag dat ons personeelsbestand een afspiegeling is van de maatschappij.
We vinden het ook belangrijk dat onze medewerkers BSA ervaren als een inspirerende en kansrijke werkomgeving. We stimuleren het nemen van eigen verantwoordelijkheid en zelfreflectie en investeren veel in opleidingen, communicatie en persoonlijke ontwikkeling.