Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

BSA gaf me een goed gevoel in een lastige tijd

Patrick krijgt tijdens zijn werk bij de politie te maken met een ernstig incident. In een turbulente tijd waarin er veel op hem afkomt, neemt BSA hem werk en vooral ook zoveel mogelijk zorgen uit handen. Vooral de duidelijkheid, bereikbaarheid, maar ook de aandacht voor elkaars privéomstandigheden maakt het contact heel prettig.

“Na het incident kwam ik via mijn werkgever in contact met BSA. Zij hebben het eerste contact gelegd, waarna ik al snel door Jan Willem werd gebeld. Vanaf dat moment werd hij mijn vaste contactpersoon bij BSA. Het contact was erg goed. Ik kon hem altijd bellen of mailen. Meestal belde hij me even als er een bepaalde vraag of onduidelijkheid was, waarop ik vervolgens het een en ander kon toelichten. Zaken zoals berekeningen, schadebedragen en dergelijke werden op papier gezet, waarna ik of hij de gelegenheid hadden om rustig naar de documenten te kijken. Die werkwijze en ervaring is in de hele periode meer dan goed geweest.”

Waardering voor het persoonlijke aspect

“Een van de dingen die ik vooral enorm waardeer, was het feit dat we naast de formele afhandeling van de zaak ook veel aandacht hadden voor elkaars privé. Dat vond ik echt heel prettig. Het voelde goed om door Jan Willem vooral als mens gezien en gehoord te worden. Dat is toch ook nodig, he? Los van het zakelijke contact gaf dat een fijn gevoel in een voor mij lastige tijd. Wat er ook gebeurde, ik kon Jan Willem altijd bellen of mailen. Hij stond altijd voor me klaar. Dat gaf me vertrouwen.”

Letselschadevergoeding

“Door het incident ben ik een tijd uit de running geweest, waardoor niet alleen letselschade, maar ook loonschade is ontstaan. Dat is allemaal meegenomen in de eindafrekening. Over zaken zoals de letselschadevergoeding en andere vergoedingen was Jan Willem altijd heel duidelijk. Hij vertelde van tevoren duidelijk hoe het in Nederland allemaal in zijn werk gaat. Bijvoorbeeld op het gebied van eisen, smartengeld en noem maar op.”

De zaak met een goed gevoel afgesloten

“Al met al heb ik er ondanks de situatie een heel goed gevoel aan over gehouden Ik heb Jan Willem bedankt en hem gemeld dat ik zeer tevreden ben. Alle lof voor hem. Hij was bereikbaar, kwam snel terug op mijn vragen. Dat vond ik erg belangrijk in een tijd waarin er veel op me af kwam. Hij nam me vooral veel werk en zorgen uit handen. Dat scheelt enorm. Dat is het hem vooral, dat is echt fijn in zo’n tijd. Ik ben meer dan tevreden en alles had voor mij niet beter afgehandeld kunnen worden. Jan Willem heeft het keurig gedaan.”

Meer verhalen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >