Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Hij reed de straat op en ik kon hem niet meer ontwijken

Carola fietst op een doorgaande weg, waarna er plotseling een andere fietser uit een zijpaadje opduikt. Ze kan de man niet meer ontwijken, waarna beide fietsers met elkaar in botsing komen. Carola komt ten val en loopt daarbij schade en blijvend letsel op. Ze neemt contact op met BSA, waarna de afhandeling van de schade begint.

“Terwijl ik op de fiets onderweg ben, komt er plotseling van rechts een fietser op me af. Hij kwam uit een zijpaadje tussen huizen waar je helemaal niet mag fietsen! Hij reed dus totaal onverwacht zomaar de straat op en ik kon hem niet meer ontwijken. Dat was wel even schrikken.“

Naar het ziekenhuis
“Na de onvermijdelijke val voelde ik direct veel pijn in mijn arm. Toch wilde ik wel graag naar huis en ben daar vervolgens zo goed en kwaad als het ging naartoe gereden. Eenmaal thuis heb ik de huisartsenpost gebeld, waar ik nog op de fiets heengegaan ben. Daar verwees de arts me door naar het ziekenhuis, om foto’s van mijn arm te laten maken. Een collega bracht me daar gelukkig met de auto naartoe. In het ziekenhuis was het snel duidelijk: ik had een scheur in mijn spaakbeen opgelopen.”

In contact met BSA
“Ik had veel pijn en aangezien ik op mijn werk veel op de computer werk, kon ik deze niet meer goed bedienen. In totaal was ik daardoor vier weken volledig uitgeschakeld. Mijn werkgever kende BSA al en benaderde hen, omdat mijn werkgever mijn salariskosten wilde verhalen op de tegenpartij. Jan Willem belde me vervolgens op en gaf aan dat hij niet alleen voor mijn werkgever, maar ook voor mij graag belangeloos aan de slag kon gaan. Daar was ik hartstikke blij om! Ik had namelijk zelf al contact opgenomen met de aansprakelijkheidsverzekering van de tegenpartij, maar die communiceerden op een heel ander niveau. Ze hadden het over bonnetjes van mijn kapotte spijkerbroek en dat soort kleinigheden. Ik kreeg direct het gevoel dat ze zich al aan hun verantwoordelijkheid aan het onttrekken waren.”

Binnen no-time een eerste voorschot
“Toen Jan Willem het contact met de tegenpartij voor me overnam, stond er binnen no-time 750 euro op mijn rekening voor de eerste kosten die ik maakte. Niet alleen voor de directe schade, maar ook voor het inschakelen van zaken zoals huishoudelijke hulp. Ik was daar heel erg verbaasd over, maar vooral heel blij verrast. Jan Willem is tijdens het traject trouwens mijn vaste contactpersoon geweest. Dat was ontzettend prettig. We hadden vooral per mail en telefonisch contact. Dat ging prima. Ik ben een makkelijke mailer en Jan Willem ook, dus we konden op die manier dingen heel snel kortsluiten. Waar nodig belde hij dan. Het contact met Jan Willem is altijd heel goed geweest. Ik vond het bijna jammer dat onze relatie wat dat betreft voorbij was. Het contact met hem was altijd plezierig, hij was vol medeleven en erg deskundig. Hij heeft zich ook aan alle afspraken gehouden.”

Letselschadevergoeding
“Naast een kostenvergoeding heb ik ook een letselschadevergoeding ontvangen. Daarvoor heeft Jan Willem een uitgebreid rapport opgesteld en heeft uiteindelijk een vergoeding van €21.500 voor elkaar gekregen. Maar ja, de last van mijn arm is helaas wel blijvend. Dagelijks voel ik daar nog steeds pijn. Natuurlijk, als ik Jan Willem niet was tegengekomen had ik niets gehad, dat realiseer ik me ook heel goed. Ik wilde de zaak trouwens ook graag afronden, er een streep onder zetten.”

Aanpassingen op het werk
“Op mijn werk heb ik nu een aangepaste muis, wat al goed helpt. Voor de rest neem ik af en toe een pijnstiller als ik toch last krijg en probeer ik mijn arm zoveel mogelijk te ontzien. Ik zoek naar praktische oplossingen. Ik kan nog veel dingen wel, maar helaas sommige dingen ook niet. Daar probeer ik dan andere oplossingen voor te vinden. Hoe dan ook heeft Jan Willem het gewoon geweldig gedaan. Ik heb geen vragen, geen aanmerkingen en als je allemaal van dat soort medewerkers hebt, dan heb je een geweldig bedrijf!”

Meer verhalen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >