Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

“IK WAS EEN BEETJE IN SHOCK”

Terwijl Melanie stilstond voor een stoplicht botste iemand achterop haar auto. Hierdoor schoof ze door en botste daarbij op haar voorganger.

December vorig jaar stond ik stil bij een stoplicht in Eindhoven en toen is er iemand achterop mij geknald. Die was met zijn telefoon bezig. En daardoor ben ik weer op degene voor me geknald. In eerste instantie was ik heel erg geschrokken. Ik wist helemaal niet hoe alles in zijn werk ging. Ik was een beetje in shock want ik deed meteen mijn deur open zodat ik uit kon stappen. Terwijl er allemaal auto’s langs me reden. Dus ik lette niet erg op. Is was gewoon erg geschrokken.

Steeds meer last

Daarna had ik wel last van mijn nek en mijn rug. Ik dacht eerst dat dit misschien van het schrikken was, dat dit wel weer over zou gaan. Totdat ik er uiteindelijk steeds meer last van kreeg en het ook aan bleef houden.

Ik werk via Randstad en heb een lease-auto. Dus vanuit de leasemaatschappij ben ik toen met BSA in contact gekomen. Eerst had ik Romy Aalders als contactpersoon en later heeft Daniëlle Valstar het van haar overgenomen. Ik heb die vragenlijst toen ingevuld en het werd allemaal voor me geregeld. Ik was ook heel tevreden, zowel over Romy als over Daniëlle. Ook over hun reacties over de mail en zo.

Stroef

Ik heb zelf met heel de verzekering niks hoeven regelen. In het begin was het heel stroef want de tegenpartij reageerde elke keer niet. Dus toen heeft Romy ook een aantal keren Allianz gemaild of we nog reactie zouden krijgen. Maar ondanks dat reactie uit bleef, viel het uiteindelijk wel goed uit. Misschien is daar iets van een regeling voor? Uiteindelijk heeft de tegenpartij toch nog gereageerd. Ik was in eerste instantie nog bang of ik de schade die ik aan mijn voorligger toebracht wel vergoed zou krijgen. Maar die had gelukkig op het schadeformulier heel duidelijk aangegeven dat het de schuld was van de auto achter mij. Dus dat was in principe allemaal wel duidelijk. Maar dan nog hoop je dat het allemaal goed geregeld wordt.

Thuis werken

Het is door corona allemaal thuis werken nu. Dus dat is niet bevorderlijk voor mijn klachten. Ja, ik heb nog steeds wel wat last van mijn nek en bovenrug. Maar ik zei ook al tegen Daniëlle dat ik niet weet of dit nou nog steeds door het ongeluk komt of dat dit met dat thuis werken te maken heeft. Vandaar dat we deze case toen hebben afgesloten. Ik mag nog wel gebruik maken van fysio voor een aantal keren. Daarna zou het hopelijk over zijn.

Tip

Ik vind het fijn hoe Romy en Daniëlle me geholpen hebben. Ze waren ook altijd vriendelijk. Het enige puntje dat ik als tip zou willen meegeven is dat het niet altijd zo zakelijk hoeft te blijven als je al vaker contact hebt gehad. Dat ik bij elke mail die ik stuur dan een mail terug krijg met daarin: “Bedankt voor je mail! Ik heb hem in goede orde ontvangen.” Dat hoeft voor mij niet elke keer als je al langer mailcontact hebt. Het is niet vervelend of zo. De een zal dat wel prettig vinden, de ander niet. Maar voor mij hoeft dat niet per se op die manier. Je mag van mij in plaats van “Beste Melanie” ook best “Hi” zeggen.

Meer verhalen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >