Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Jan Willem bood hulp in een stressvolle periode

Amin* (51) rijdt op zijn snorfiets van werk naar huis. De rit verloopt prima, totdat hij een geparkeerde auto passeert. Plotseling opent een niet meer te ontwijken autoportier. Met een harde klap tegen de deur komt Amin ten val en vol op de grond terecht. Pas in het ziekenhuis komt hij weer bij. BSA hielp hem met de afhandeling.

“Ik was op mijn snorfiets onderweg van werk naar huis toen ik langs een geparkeerde auto reed. Plotseling slaat er een autoportier open. De persoon die uitstapte, deed dat duidelijk zonder te kijken of er nog verkeer aankwam. Ontwijken was geen optie meer. Met een grote knal raak ik vervolgens de deur en beland ik op het wegdek. De klap op mijn nek was daarbij zo hard dat ik bewusteloos raakte en pas ik in het ziekenhuis weer wakker werd.”

Het was allemaal ernstiger en complexer dan gedacht
“De klap op mijn nek bleek later nog het minste van mijn problemen te zijn, want lopen ging ook niet goed meer. Mijn voet had de deur van die auto vol geraakt. In eerste instantie ging men ervan uit dat mijn voet ernstig gekneusd was. Ik ging weer naar mijn werk, maar daar kreeg ik van mijn bedrijfsarts direct het advies om naar de huisarts te gaan. Die verwees me door naar het ziekenhuis. Daar viel al snel de diagnose dat er een complexe breuk in mijn voet zat. Ik liep toen twee maanden in het gips, wat helaas niet hielp. Daarna volgde een operatie, maar ook die hielp niet. Het was allemaal ernstiger en complexer dan gedacht.”

In contact met Jan Willem van BSA
“Via mijn werkgever kwam ik toen in contact met BSA Letselschade. Dat was erg fijn. Daarna kwam ik al snel in contact met Jan Willem, die ook tijdens de hele afhandeling mijn vaste contactpersoon werd. We hadden vooral veel contact via e-mail en telefoon, maar daarnaast is hij een aantal keren bij mij thuis geweest om de procedures en de zaak te bespreken. BSA regelde ook al het contact met de tegenpartij voor me. Dat was echt goed geregeld.”

Hulp in een stressvolle periode
“Mijn ervaring met Jan Willem is echt heel goed. Hij bood veel hulp in een voor mij stressvolle periode. Hij regelde alles en betekende veel voor mij. Ik kreeg duidelijk advies en wist daardoor precies waar ik aan toe was. Ik had namelijk echt geen idee hoe zo’n procedure normaal gesproken in zijn werk gaat. Nou ja, eigenlijk ging ik er natuurlijk ook helemaal niet vanuit dat ik een ongeluk zou krijgen. Zo zie je maar weer, een ongeluk kan je toch zomaar overkomen.”

Tevreden met de afhandeling
“Na het ongeval kon ik mijn functie niet meer uitoefenen. Er is nog wel geprobeerd om aangepast werk voor me te vinden, maar dat ging echt lastig vanwege mijn voet. Op dit moment loop ik nog steeds met krukken. Daar is bij de schadevergoeding rekening mee gehouden. Ik ben blij dat alles afgerond en geregeld is. Ik ben heel blij met de afhandeling, alles was echt perfect geregeld. Ook met de uiteindelijke vergoeding ben ik erg tevreden.”

*) De naam Amin is om privacyredenen gefingeerd.

Meer verhalen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >