Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Na mijn val kon ik niet meer opstaan

Karin is op haar fiets onderweg, tot een scooter haar vlak voor een afslag inhaalt en daarna plotseling rechtsaf slaat. De scooterbestuurder is in de veronderstelling dat Karin ook rechtsaf wil, terwijl ze rechtdoor fietst. Daardoor snijdt de scooter haar af. Karin komt ten val en ongelukkig op haar knie terecht. Een ambulance is gelukkig snel ter plaatse.

“Ik reed op mijn fiets en wilde bij een afslag gewoon rechtdoor. Net op dat moment haalt een scooter me in. Hij moest rechtsaf en dacht gek genoeg dat ik dat ook van plan was. Omdat ik gewoon rechtdoor moest, sneed hij me af en kwam ik met mijn fiets ten val. Ik had veel pijn in mijn knie en kon niet meer opstaan. Er is toen een ambulance gebeld, die me met klachten aan mijn knie naar het ziekenhuis bracht. Gelukkig bleek daar in eerste instantie alles relatief mee te vallen, waarna ik weer naar huis mocht.”

Na drie maanden nog steeds geen verbetering
“Omdat ik toch wel veel last van mijn knie had, heb ik de eerste periode na het ongeval thuis gewerkt. Toen ik weer een beetje mobiel was, ben ik weer gewoon naar het werk gegaan. Toch bleven de klachten aan mijn knie aanhouden. Zelfs na drie maanden was er nog geen verbetering in de situatie. Dan moet er toch echt wel meer aan de hand zijn, denk je dan. In het ziekenhuis heb ik toen een MRI laten maken, waarbij de arts duidelijke schade in mijn knie vaststelde. Dat was meteen ook het moment dat mijn werkgever BSA voor me inschakelde.”

Altijd goed op de hoogte gehouden
“Toen mijn werkgever BSA inlichtte over mijn situatie, ging het allemaal snel. Ik kreeg een telefoontje, waarna Daniëlle later mijn vaste contactpersoon werd. Ze bracht alle schade netjes in kaart en besprak vervolgens alles met de verzekeraar van de tegenpartij. Ook regelde ze een voorschot om de eerste directe kosten te dekken. Daarna hadden we vooral per mail contact over de stand van zaken en hield me altijd goed op de hoogte. Dat was erg fijn.”

Expertisearts ingeschakeld
“Omdat het letsel aan mijn knie toch ernstiger leek dan gedacht, stelde ze voor een expertisearts in te schakelen, om precies te weten te komen wat er aan de hand was en in hoeverre het in de toekomst gevolgen zou kunnen hebben. Dat heeft ze allemaal keurig geregeld. Het expertiserapport is opgesteld, waarna Daniëlle dit bij de verzekeraar van de tegenpartij in behandeling liet nemen. Het contact met Daniëlle en BSA was altijd erg goed. Als ik vragen had, kreeg ik altijd snel antwoord per mail. Dat verliep heel goed en ik had er een goed gevoel bij.”

Letselschadevergoeding was ruim boven verwachting
“Nu mijn zaak uiteindelijk helemaal is afgerond, heb ik ook een letselschadevergoeding ontvangen. Ik kan wel zeggen dat ik daar zeer tevreden mee ben. Hij was zelfs ruim boven verwachting! Daniëlle heeft echt haar best heeft gedaan om dat mooie bedrag te regelen. Eerlijk gezegd was ik zelfs stomverbaasd over de hoogte van die vergoeding. Een beetje een geluk bij een ongeluk, om het zo maar te zeggen. Aan de andere kant geeft het bedrag ook wel aan dat het letsel aan mijn knie ernstig was en is.

Helaas ben ik nog niet helemaal hersteld en het is de vraag hoe het zich in de toekomst ontwikkelt. Mijn knie is nog steeds instabiel en ik kan een aantal dingen gewoon minder goed dan vroeger. Ondanks alles ben ik wel heel tevreden met de manier waarop BSA mijn zaak heeft opgepakt en afgehandeld.”

Meer verhalen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >