Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Ze hebben zoveel voor mij gedaan, zonder dat het mij moeite kostte. Dat vind ik wel bijzonder.

‘Ik had veel aan BSA. Ze hebben zoveel voor mij gedaan, zonder dat het mij moeite kostte. Dat vind ik wel bijzonder.’

Leni was aan het fietsen toen ze door een scooter van de weg werd gereden. Ze kwam hard ten val en verloor hierbij haar bewustzijn: ‘Ik weet alleen dat ik wakker werd in het ziekenhuis.’

Pittig herstel
‘Ik was een tijdje bewusteloos en had een hoofdwond. Nu ben ik goed hersteld, maar het duurde wel even voordat ik weer mijzelf was. Ik was snel overprikkeld, kon niet een volledige dag werken en had problemen met mijn concentratie.’

BSA vroeg of ze mij konden helpen
‘Jessica Koster van BSA benaderde mij met de vraag of ze iets voor mij kon betekenen. Dat BSA contact met mij opnam was onverwachts, want ik had geen verzekering bij ze. Mijn werkgever had wel een contract met BSA. Jessica wilde graag mijn zaak in behandeling nemen, want ze was onder de indruk van wat er met mij was gebeurd.’

‘Eerst heb ik gezegd dat ik daar eigenlijk niet zo op zat te wachten. Ik was er op dat moment niet mee bezig en had zoiets van laat maar eventjes. We hielden vervolgens wel contact per mail.’

Wat kost BSA?
‘Dit contact ging heel respectvol. Jessica legde uit wat ze voor mij kon doen en hoe een schadevergoeding wellicht mogelijk was. Ik wilde ook weten hoeveel ik BSA moest betalen. Dat hoefde dus niet. Dat was verrassend. Toen ging ik er toch mee akkoord dat BSA mijn letselschadezaak oppakte.’

Grondige en persoonlijke aanpak
‘Vervolgens is BSA direct grondig te werk gegaan met dingen waar ik zelf eigenlijk helemaal niet goed toe in staat was, zoals brieven opvragen bij mijn huisarts, het ziekenhuis en overleggen met de tegenpartij. Het is buitengewoon hoe ze alles voor je oppakken.’

‘Ik vond het fijn dat Jessica mij regelmatig mailde van ‘goh, gaat het alweer wat beter met je?’. En dat ik het dan ook met haar kon bespreken als dat niet zo was. Het voelde veilig en ik werd altijd serieus genomen.’

Letselschadevergoeding
‘BSA diende een stevige schadeclaim in bij de tegenpartij, maar op zo’n gedegen en onderbouwde manier dat er geen discussie meer nodig was. De verzekering keerde het bedrag direct uit. Uiteindelijk is het dus goed voor mij afgelopen, zowel qua herstel als qua schadevergoeding. Ik ben gelukkig met het resultaat.’

‘Ik had veel aan BSA. Ze hebben zoveel voor mij gedaan, zonder dat het mij moeite kostte. Dat vind ik wel bijzonder.’