Deze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website goed te laten functioneren, gebruik van de website te laten analyseren en om de gebruikerservaring te optimaliseren. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser. Door op akkoord te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies. Akkoord Meer informatie

Wij krijgen van onze klanten een 9,2!

‘Hij kwam zijn woorden na…Zeer tevreden over de afhandeling….’

‘Zeer betrokken en geeft duidelijke informatie. Prettig contact en korte lijntjes. Ze gaf mij een vertrouwd en prettig gevoel waardoor ik de zorgen rondom de schade kosten los kon laten en mij kon richten op mijn herstel.’

‘Betrokken, bekwaam, empathisch.’

Dit is een greep uit de reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek 2019.

Wij krijgen van onze klanten een 9,2 voor onze dienstverlening.

Wij zijn trots dat onze cliënten ons ervaren als ‘vakbekwaam’, ‘duidelijk’, ‘empathisch’, ‘mensgericht met oog voor de diverse belangen’, want kwalitatieve en zorgvuldige belangenbehartiging voor slachtoffers is waar wij bij BSA voor staan.

Ons klanttevredenheidsonderzoek draagt bij aan het blijvend verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening en zorgt er ook voor dat slachtoffers elkaar helpen. Want voor elke respons die wij van onze cliënten op ons klanttevredenheidsonderzoek ontvangen doneren wij jaarlijks een geldbedrag aan Slachtofferhulp Nederland.

Benieuwd naar wat onze clienten nog meer vertellen? Onze klanten vertellen>

Weten wat BSA voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op >